Bands & Orkesten

Samen muziek maken is leuk! Bij Stichting Vonk kan je daar al heel vroeg mee beginnen. Als jaarcursist muziek betaal je een kleine bijdrage. Ben je geen jaarcursist? Ook dan ben je uiteraard van harte welkom en betaal je een gunstig tarief ( zie de tarieven voor niet Vonk leerlingen). Weet je nog niet zo goed of een orkest of die band echt bij jou past? Doe dan eerst een keer vrijblijvend mee om de sfeer te proeven. Meld je aan via info@stichtingvonk.nl

Gratis of met 50% korting naar een orkest of band? Dat kan via de RMBA extra vergoeding van de Gemeente Waddinxveen. Lees hier verder…

• Notenkrakers: Leerlingen kunnen na een jaar les al meespelen in het beginnersensemble o.l.v. Jacqueline Dekker. De muziekstukken worden passend bij het niveau van elke deelnemer gearrangeerd. 38 Repetities op woensdag in de late middag. Vonk leerlingen € 105,-  niet Vonk leerlingen € 211,-
  • Bernies: popband o.l.v. Bernd Jahn, vanaf 14 jaar. 38 Repetities op vrijdag 19.00 tot 19.50 uur. Vonk leerlingen € 105,-  niet Vonk leerlingen € 211,-
  • Vonkorkest: klassiek, musical, pop o.l.v. Bernd Jahn. Vanaf 10 jaar. 38 repetities op vrijdag van 17.20 tot 18.10 uur. Vonk leerlingen € 105,-  niet Vonk leerlingen € 211,-
  • Popgroep vanaf 14 jaar. 19 repetities.Vonk leerlingen € 105,-  niet Vonk leerlingen € 211,-
  • Polderorkest o.l.v. Bernd Jahn, voor volwassenen. Repertoire: licht klassiek tot musical en alles wat ertussen ligt. 38 Repetities op donderdagavond 19.30 – 20.20 uur. Vonk leerlingen € 105,-  niet Vonk leerlingen € 211,-
  • The Groovy Dudes Coverband jaren ’70/’80. o.l.v. Bernd Jahn. 38 repetities op donderdagavond 20.50 – 22.00 uur. Vonk leerlingen € 211,-  niet Vonk leerlingen € 317,-
  • Koor the Rhythm of Life zangkoor o.l.v. Anjo van Hemert. 38 repetities van 1,5 uur op dinsdagochtend van 10.00 -11.30. Kosten: €185,-

Alle popgroepen, ensembles en orkesten gaan alleen door bijvoldoende inschrijvingen. Vermeld bij inschrijving voor welk orkest of band je jezelf wilt inschrijven.

*Voor samenspel geldt een vrijstelling van BTW.

Youtube video's