a Korte Cursussen en Workshops | Stichting Vonk

Home >> Beeldend >> Korte Cursussen en Workshops

Korte Cursussen en Workshops

Cursus in 6 lessen: Botanisch Tekenen

Planten en bloemen zijn vergankelijk. Je kan ze in een vaas zetten, maar je kan ze ook tekenen en op die manier je eigen herbarium aanleggen. Het tekenen van een plant vereist een andere manier van werken: we werken met fijn materiaal, zoals potlood, krijt en oostindische inkt. In een cursus van zes tekenlessen krijgen beginners en gevorderden alle instructies om zelf aan de slag te gaan. Wie weet heb je straks een uniek en zeer persoonlijk Sinterklaas- of kerstcadeau? Docente Annemarie van Hooff zorgt voor begeleiding en materiaal.
lesdagen: donderdag 4, 11, 18, 25 november en 2 en 8 december 2021
lestijd: van 13.00 – 15.00 uur
kosten: € 90,00 (€ 108,90*) inclusief materiaal
Inschrijven met CODE B9

tekening Ellen Naafs

Korte cursus Schilderen in vrijheid voor beginners of gevorderden op donderdagavond

Hoe zou jij de wereld mooier willen maken; wat zou jij willen laten zien? Heb je een eigen verhaal of wil je juist een ode brengen aan de wereld om ons heen? Aan de hand van een zelfgekozen thema en materiaal ga je aan de slag om jouw eigen verhaal vorm te geven: ga experimenteren met je favoriete materiaal: acrylverf, olieverf, collage of een mengelmoes van materialen. Je gaat uit van een plakboekfoto, een krantenknipsel, een object, een kunstwerk of misschien wel een mooi verhaal. We gaan spelen met de inhoud en met materiaal totdat jouw eigen verhaal in beeld tot uitdrukking komt.

Docent: n.t.b.
Start cursus: najaar 2021
Lestijd: donderdag 19.30 - 21.30 uur
10 wekelijkse lessen
Kosten: € 134,00 (€ 162,14*) exclusief materiaal
Inschrijven met CODE B8

Cursisten ontvangen voor begin van de cursus bericht met alle benodigde informatie.

Modern Schilderen: 'Reizen in en met je schilderij' - start in septemer 2021!