Instrumenten

Eerst kennismaken met een instrument en docent? Schrijf je in voor voor 4 kennismakingslessen (4 individuele lessen van 20 minuten voor € 60,00)

Op deze pagina vind je een overzicht van alle muziekcursussen en -lessen bij Stichting Vonk. Onder lesvormen en tarieven staan alle lesmogelijkheden voor instrumentale lessen met de tarieven voor het schooljaar 2018-2019.

Misschien weet je nog niet zo goed welk instrument jij het liefste zou willen leren bespelen. Dan is de cursus Instrumentverkenning iets voor jou. Daarin krijg je in 18 weken les op 6 verschillende instrumenten.

Stichting Vonk berekent geen toeslag voor cursisten uit andere gemeentes. Bij inschrijving graag de code en bij instrumentale jaarcursussen ook het instrument vermelden.

Stichting Vonk beschikt over een beperkt aantal huurinstrumenten, zoals gitaren, dwarsfluiten, saxofoons, klarinetten en violen. Deze instrumenten worden bij kennismakingslessen gratis uitgeleend voor een periode van 4 weken. Mocht je doorgaan met zijn lessen dan kan de huurperiode tegen betaling van een kleine vergoeding (€ 10,00 per maand) verlengd worden. Voor alle instrumenten wordt een borg van € 25,00 gevraagd. Dit bedrag wordt na afloop van de huurperiode terugbetaald mits het instrument onbeschadigd wordt ingeleverd.