Home >> Instrumenten

Instrumenten

Op deze pagina krijgt u een overzicht van alle muziekcursussen en -lessen bij Stichting Vonk. Onder lesvormen en tarieven vindt u alle lesmogelijkheden voor instrumentale lessen met de tarieven voor het schooljaar 2017-2018. Vonk berekent geen toeslag voor cursisten uit andere gemeentes. Bij inschrijving wordt u verzocht om de code en bij instrumentale jaarcursussen ook het instrument te vermelden.

Stichting Vonk beschikt over een beperkt aantal huurinstrumenten, zoals gitaren, dwarsfluiten, saxofoons, klarinetten en violen. Deze instrumenten worden bij kennismakingslessen gratis uitgeleend voor een periode van 4 weken. Mocht de leerling  doorgaan met zijn lessen dan kan de huurperiode tegen betaling van een kleine vergoeding (€ 10,00 per maand) verlengt worden. Voor alle instrumenten wordt een borg van € 25,00 gevraagd. Dit bedrag wordt na afloop van de huurperiode terugbetaald mits het instrument onbeschadigd wordt ingeleverd.