Zang

Je stem is het meest natuurlijke en directe instrument dat er is. In deze lessen werk je niet alleen aan je stem, maar met je hele lichaam. Je ademhaling, je lichaamsgevoel, je zelfvertrouwen en ook je gezondheid worden positief beïnvloed.

Zingen is voor iedereen, voor elke leeftijd en elke achtergrond. Een goede zangtechniek kan iedereen leren. Onze zangdocenten werken met een verfijnde techniek. In de lessen wordt alle gereedschap aangereikt om controle te krijgen over wat je met je stem wil en kan doen. Het repertoire wordt in overleg met de leerling uitgezocht.

Centraal staan plezier in zingen, blokkades afbouwen en genieten van de ontdekkingsreis naar je eigen unieke stemgeluid.

Docent: Natalie Merfort

Lesdag: in overleg

Onderstaand vindt u een overzicht van alle lesmogelijkheden voor zangles. Gebruik bij inschrijving (formulier klik hier) de CODE van de gewenste lesvorm.

Kennismakingslessen:

2 lessen van 40 minuten. Kosten € 60,00 (€ 72,60*) CODE M6

Vocal Coaching - Jaarcursus Zang

Omdat je in elke les je stem moet opwarmen is het noodzakelijk om met langere lestijden te werken.

Daarom volg je eens per twee weken een les van 40 minuten.

19 lessen van 40 minuten. Kosten € 655,00 (€ 792,55*) CODE M9A
Wil je liever samen met anderen op les komen? Informeer dan even bij onze administratie
info@stichtingvonk.nl.

* Tarieven inclusief 21% BTW voor leerlingen ouder dan 21 jaar

De lessen worden in overleg tussen cursist en docent ingeroosterd. Bij instroom later in het jaar worden alleen de nog te volgen lessen in rekening gebracht.

Knipkaart

Met een knipkaart spreekt u per keer in overleg met de docent de les af.

Knipkaart 5 lessen van 40 minuten: € 215 (€ 260,15*) CODE M5A

Een knipkaart is strikt persoonlijk en geldig tot 1 jaar na de eerste les. De lessen worden in overleg tussen cursist en docent afgesproken. Lessen kunnen tot maximaal 24 uur van tevoren afgezegd worden. Bij latere afmelding wordt deze les niet ingehaald.