Wie zijn wij?

Welkom bij Stichting Vonk, de enige professionele instelling voor culturele educatie in Waddinxveen. U kunt bij ons terecht voor Muzieklessen en teken- en schilderlessen. Leeftijd speelt daarbij geen rol: van 2 tot 92 – iedereen vindt bij ons een cursus of les naar behoefte.

Laat u zich door onze enthousiaste docenten inspireren. Zij zijn allen HBO-bevoegd (Conservatorium /Kunstacademie), ook op het gebied van lesgeven. Daarnaast treden onze muziekdocenten op diverse podia in binnen- en buitenland op en exposeren onze docenten tekenen/schilderen geregeld in het hele land. Vanuit deze mix weten zij hun leerlingen optimaal te stimuleren.

Stichting Vonk staat voor veilig onderwijs: juist bij individuele (muziek-)lessen is het voor u belangrijk om te weten dat al onze docenten beschikken over een VOG-verklaring (verklaring omtrent gedrag).

Loop even op uw gemak door onze site. En leg uw oor te luisteren of neem een kijkje in onze moderne leslokalen in Cultuurhuys De Kroon aan het Gouweplein 1.
Parkeren is gedurende de eerste twee uur gratis in de parkeergarage direct onder Cultuurhuys De Kroon.

Bestuur en organisatie van Stichting Vonk

Het bestuur bestaat sinds 1 juni 2017 uit de volgende, zich op vrijwillige basis voor Stichting Vonk inzettende leden: Piet Smit (voorzitter), Hugo Achthoven (penningmeester), Kees Komen (secretaris), en Kier Knol (algemeen lid). Stichting Vonk volgt de CAO-KE, waarin o.a. de salariëring voor personeel is opgenomen.

op de foto van links naar rechts: Piet Smit, Kees Komen, Kier Knol, Ingrid Ranftl (directeur) en Hugo Achthoven

Onze docenten